Tuesday 6 November 2007

Sutera Kasih

Saya sedang bersedih...
Menyesal?
Ya, saya memang menyesal...

Sebab pulut santan binasa,

Terlajak perahu boleh diundur...

Saya berasa kehilangan... pada sesuatu yang tak pasti... saya nak balik KL... saya nak jumpa bantal dan tilam saya... bantal kat Labuan ni tak sama dengan bantal kat rumah... saya nak bercerita dengan roommate saya yang sibuk tu...


*******************************************

Sutera Kasih
Munsyid : In-Team


Kian lama terpenjara
Mencari makna cinta
Dalam ungkap kata bersulam dusta

Bila gerbang rahmat terbuka
Menjelma cinta suci
Sehalus dan selembut sutera kasih

Terbentanglah tersingkap kebenaran
Terlerailah terbenam kepalsuan
Tuhan pada-Mu ada kedamaian

Diribaan-Mu kebahagiaan
Tiada lagi rasa kesangsian di hati
Cinta Mu cinta tulus suci murni
Kasih-Mu nan abadi

Bertautlah bercambahlah cinta
Mengharum dalam jiwa
Menemukan kerinduan syahdu
Pada yang Maha Esa

Sutera kasih membelai
Membalut kelukaan itu
Sutera kasih melambai
Mengisi kekosongan pengharapan

Rela pasrahkan kehidupan
Mengharungi cabaran
Rintangan perjalanan di hadapan

Doa dan titis air mata
Mendamba sutera kasih
Agar terus bersemi selamanya

********************************************
one of my favorite song...

7 comments:

Anonymous said...

nape sedey? nape nyesal?

jgn sedey2 yer
cube bukak mate tgk keliling
byk org yg syg cik mimah, kan?
(^__^)v

BiSkUtZ LeMaU said...

sedey sbab xder bantal bucuk ker? kecian.. nape tak bawak? pi labuan uat per? ehehu.. sibuk ajer sy ni nk tau.. huhuhuhu.. =p

Meema Nazirah said...

cik fiza;
yelah...buat ape la nak sedih2 kan...tp tu la, sedih jugak...=(

cik biskutz;
bukan sedih sbb takde bantal bucuk... tp bila sedih teringat bantal...=p

Anonymous said...

cik mimah..saya faham mcmana bila rasa sedih tapi susah nak buang jauh2.. :(

azuradaud said...

nape mimah???alahai siannya..tak nak share???

azuradaud said...

mimah...bintang itu bercahaya indah kerana gelap yang menyelubungi

Fathiyah said...

mimah,tok sah sedih2..buang jauh2 sume tu..luahkan kat roomate hang yg comel tu ;P mimah,nak srh hang ajaq aku tukaq blogskin la..blh ke?

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...