Wednesday 16 June 2010

Award + Tag








Baru perasan cik yanti telah menge-tag saya... hehe... nape sebelum ni tak perasan yek? padahal dah baca entri itu... tak kelih plak ada namaku di situ :p
Tq cik yant :)








1. suka melukis tak?

suka... dulu saya amik subjek seni lukis... masa SPM. itu dulu la... skrg ni tangan pun dah keras. agaknya kalu buat lukisan skrg ni jadi macam contiang-contiang... tapi kan itu juga adalah seni. celup tapak tangan kat cat pastu tempek kat dinding itu juga seni :D

2. bosan2 suka buat apa?

main fesbuk... online window shopping... emm bila nk beli blouse maternity nih??... jengok blog orang... paling-paling pun baring pastu tengok tv

3. kenapa siput babi berjalan lambat?

sudah fitrah dia macam tu... nak buat macam mana kan

4. cute tak org yang bagi award nie?

cute-miut
comey-lottey
:D


kena menge-tag orang lain ke? sape ye? kawan-kawan saya tak tahu pasal blog ni... sebab saya telah menukar url tanpa memberitahu mereka...huhu... so saya menge-tag sapa-sapa je la yang nak buat ni... :)



0 comments:

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...