Friday 19 September 2008

Orang Jahat


Ada orang yang sangat jahat, gila lagi mereng evil telah membuat online transaction dan telah mengecas kad kredit saya...warghhhh saya marah marah dan sangat marah madexclaim sungguh cisss mad kalau la saya tau sapa makhluk tu...eeiii nak tembak tembak tembak dan tembak lagi lagi lagi dan lagi biar mati hancuss berkecai exclaim

Ceritanya, pada 16 Sept lepas kad kredit saya telah dicas sebanyak 2 kali oleh hantu ni untuk Xoom Corp San Francisco berjumlah sebanyak RM beriban-riban dah confirmed pulak tu (maksudnya dah masuk dalam transaction akaun saya...yeke? gitu la lebih kurang). Kemudian semalam dicas pula untuk Uptrend Network (ala.. yang ala-ala MLM tu... yang katanya tak payah kerja teruk-teruk boleh dapat RM banyak-banyak tu... adik saya pun join... tah hape taheek) yang saya taktau berapa RM jumlahnya sebab bank tak approved. Saya baru tau pagi tadi setelah dihubungi oleh card centre kad kredit saya tu. Saya dah isi dispute form dan kesimpulannya kad kredit saya tu dah tak berguna lagi... uwaaa dah la nak kena bayar bil hotel yang beriban-riban tu before balik raya ni...cry dan bulan depan nak guna untuk gi travel pulak... harap-harap boleh dapat kad baru sebelum balik kampung Jumaat ni. Tapi... sempat ke? Or else terpaksa la guna kad lagi satu yang tak berapa suka nak diguna tu... Kad kredit oh kad kredit , takde susah... ade lagi susahexclaim

Dahtu pulak masa nak gi bazaar Ramadhan dengan Aley tadi, berlaku perlanggaran molekul pulak... siap kena pow pulak tu... oh sudah la jatuh, tertimpa tangga pulak...cry

2 comments:

Anonymous said...

uishhh...seruis GILA!!

mimi..better careful

cik mimah.. salam aidilfitri..maaf zahir dan batin yekk..

0-0

sygggg ko!!! muaaahhhh

Fathiyah said...

mimah..siannya hang..
ni mg kes tak de hati perut nih!
aih...ssh2..sabaq na...
bln ramadhan nih..dugaan pun mst lebih..hrp hang ok la..

mimah..selamat hari raya :)
maaf zahir & batin :)

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...