Friday 5 September 2008

:: Azie's Wedding ::

Hmm... asik dok bertangguh je nak post entry ni... Azie pun dah jadi pengantin tak berapa nak baru... hehe... but still in da mood kan Azie wink

Saya terbang dari Labuan khas untuk hari bahagia rumetku Azie... bukan senang nak balik hari tu, macam-macam hal. Tapi akhirnya saya berjaya melepaskan diri dari site.. hahahalol
Housemates saya kat rumah tu tak sedar pun saya balik malam tu.. ingatkan nak surprise la konon, skali saya keluar rumah paginye depa tak bangun pun lagi.. punya awal keluar rumah pun nak terlepas flite lagi... orang dah boarding saya tak sampai lagi... ketaq perut takut takleh pi kenduri Azie.. nasib baik dah buat online check in, boleh terus masuk depature hall.. glemer sat jadi orang paling last masuk kapal terbangredface

Pape pun, it was good to see you guys... aku ni memang la susah nak bersosial lagi sekarang ni... uwaa mok balit...cry

Da picts:


Azie dan x-rumetnya yang comotlol




Kami yang menghadirkan diri














Azie sangat cute :)
Tahniah Azie, selamat melangkah ke alam baru... semoga berbahagia hingga ke anak cucuwink

pika21

7 comments:

Fathiyah said...

wah2..dah hapdet psl azie's wedding
aku & trah blm hapdet lg..hehe

Meema Nazirah said...

tula...dok tunggu bila la ampa nak update...=D
tempek gamba je...naratifnya takde...hehe

fathi; congrats =)

Anonymous said...

Mimah.thanks buat entry utk kita..
A'ah tepek gambar je ni..citenye mana?haha faham2 =)

Meema Nazirah said...

hehehe
tu namanya malas nak mengarang Azie...=p

Anonymous said...

Mimah..thanks my dear..terharu kita mimah edit gambar elok2..hehe

Anonymous said...

helo mimah..dah updet dah rupenye...

kiter yang belum updet2 lagi..niat di hati nak tggu gambar dr jurukemera profesional iteww...

tp nampaknya mcm kena buat pre-post..ehehe

cantik mimah edit gambar!! guna photoshop ker??rajinnye...kna blaja nih...

Anonymous said...

kuikuikui
kunun2 nak tiru org mengedit gamba la ni
tak lawa pon...
azie:=D
trah:edit online jeh...

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...