Tuesday 29 April 2008

Trip to England

8-12 April lepas saya telah ke England (London & Grimsby)... tak banyak yang nak diceritakan... saya telah menyambut hari lahir saya di sana...wink terima kasih kepada kawan-kawan yang tak lupa... cuma rasa sedih sangat sebab tak dapat ucapan dari seseorang... hmm siapalah aku... relevankah aku di hatimu? thehehe jiwang pulak... berhentilah berangan-angan cik mima...
:sigh:

*******************************************




Tower of London













Those guys wit me;
En. Sam and En. Syed
(dua-dua suami dan bapak orang thehehe lol)

4 comments:

BiSkUtZ LeMaU said...

wah.. sangat2 jeles lor... huhuhu.. (^__^)

Anonymous said...

uikss..apesal tak habaq? i was in london at that time..isk3

dtg wat trip apeka?

Meema Nazirah said...

kerja la cik fizie...
bos suh pi...last minute...tegezut je
=D

Anonymous said...

ini la entry yg ditunggu2 ..eheheeh..

waaa..bestnya.. dpt pegi jalan!! and kerja juga.. ehehhehe

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...