Tuesday 1 January 2008

++Selamat Tahun Baru 2008++



Pejam celik, pejam celik... dah pun masuk tahun baru... Pantasnya masa berlalu... terasa bagaikan baru semalam masih bergelar seorang pelajar... dah setahun lebih rupanya saya menjadi seorang wanita berkerjaya... cewah lol

Banyak perkara yang telah saya lalui... suka dan duka... cewah... dah start la pulak...mrgreen hehehe
Walau apa pun, tahun 2007 banyak meninggalkan kesan dan kenangan. Banyak perkara-perkara BESAR yang berlaku pada saya dan persekitaran saya... banyak pula yang perlu diperbaiki dan dipertingkatkan... semoga tahun 2008 dapat dimanfaatkan sebaik-baiknya InsyaAllah...

Saya mengharapkan sesuatu yang BESAR berlaku pada saya tahun ni... InsyaAllah smile
Dan semoga segala urusan saya dipermudahkanNya

May this new year 2008 will be a blessed, peaceful, joyful, wonderful and prosperous year.

*******************************************
Hari ini yang lebih buruk dari semalam, rugi jika kita tidak memperbaikinya.
Hari ini yang sama seperti semalam, sesungguhnya kita terpedaya.
Hari ini yng lebih baik dari semalam, itulah sebaik-baiknya yang kita mahukan.
*******************************************
Semalam meninggalkan kenangan dan pedoman
Hari ini kenyataan yang memerlukan kesungguhan
Esok adalah doa dan harapan

6 comments:

Anonymous said...

Suka la entry mimah pasal new year ni :)

Meema Nazirah said...

n3 pasal benda pelik2 tu pun azie suke kn...hihihik

ada lagi benda pelik...suke tertinggal barang merata2 =p

Pengurus Za said...

selamat tahun baru 2008!

ape bende BESAR tu?

Meema Nazirah said...

ala...benda BESAR...
hehehe...
stepping to the new phase...;)

Fathiyah said...

la..byk bende pelik hang buat na..hehehe..isyallah,aku doakan benda BESAQ tu berlaku kat hang...(hehehe..kawin ker???..jgn lupa jmput na)...hepi new year!!

Anonymous said...

slm tahun baru 2008..

hati2 djlnraya..

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...