Wednesday 12 September 2007

~~lagi teruk daripada mangga masam~~

huhu.. tetiba je terasa nak tulis sumtin'... "TERKANDAS DI KLIA"
hmm..ok ke ayat tu? bukan terkandas pon... entah.. yang aku tau aku malas nak bergerak dah.. coz tadi pagi dh macam spinning gasing... hmmm

sedihnye :(( .. sepatutnye aku dalam flite ke Labuan.. ni sume TAM punya pasal... geramnye aku kat adik aku sorang tu... rase macam nak cekik2 ja... tensen betul... spatutnye aku takyah tunggu dia... 6.30 tadi aku dah siap; spatutnye terus je mai KLIA... geramnye aku masa tengok dia tehegeh-hegeh jalan berlenggang macam itik pulang petang kat KL SENTRAL tadi.. rasa macam nak cepuk je.. dada aku ni rasa macam kembang semacam tunggu nak pecah ja... awat la aku ada adik lagu tu

sampai ja KLIA aku lari macam tak cukup tanah (mcm mana la "tak cukup tanah" tu ea)
terus pi kaunter B18...

Cik kaunter:
"Cik, gate dh tutup la... turun bawah check the next flight ye..."


huh macam nak pitam kat situ jugak... GP!!! alamak macam mana ni... teringat kat Pakcik Fazlie... seb baik ada kawan keja kat sini...

En. Fazlie:
"Muke... lagi teruk daripada mangga masam..."


huhu uwaa...
turun bawah tukaq tiket... mula2 nak stanby.. tp pikir2 baik aku confirm terus tiket esok.. alamak beg ku yang besar ni macam mana?

En. Fazlie:
"Takper... jom letak beg awak kat opis kite..."


hehe.. seb baik ada pakcik tu... =p


uwaa tatotnye.. macam nak kena marah je ngan GP huhu... mesti dia dah mention kat Sam aku sampai tengah hari ni... tup2 tak sampai.. uwaa beci la.. GP tu pon satu.. dahla bagitau last minit...


hmm.. penatnye... nak buat ape ni ye? macam nak tengok wayang la.. nak ajak sapa? sume orang pun keje... ala~~~


********************************************
Muka orang kena tinggal flight =(


Kat KLIA.. tensen gile


Kat dalam ERL.. nak balik umah
Tapi tak terus balik pun...
merayau-rayau kat Midvalley
mengubat hati yang lara =p



Sempat tengok RATATOULLE lagi...=)
baru leh senyum.. dah macam mangga manis kot hehe



********************************************

hai... 1st time nak stat blog dah ada cite tak bes...
termiss flight ke Labuan MH 2608 0855
ekceli dah lama nak buat jurnal sendiri... tapi dok tangguh je...
(^__*)v

1 comments:

Anonymous said...

huahauhauhuahuahuha
jalan lambat sangat

Post a Comment

(^_________^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...